W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji w dziale Polityka cookies
liczba produktów: 0 wartość: 0,00 zł
Składanie zamówienia

 

Zamówienie można składać po zarejestrowaniu konta lub bez rejestracji. Oba sposoby się niczym nie różnią, a jedynie konto daje możliwość samodzielnego śledzenia postępów w zamówieniu. Każdy użytkownik sklepu (niezależnie czy jest zarejestrowany czy nie) ma prawo do złożenia zamówienia na sklepie internetowym. 

 

Poniżej opisany został sposób składania zamówienia wraz z rejestracją na sklepie internetowym. Jeśli chcecie Państwo mieć dostęp do Panelu i śledzić status realizacji zamówienia to proszę utworzyć konto na sklepie i się na nie zalogować przed złożeniem zamówienia, zaczynając od punktu 1. Jeśli chcą Państwo dokonać zakupu bez rejestracji to proszę o przejście do punktu 7.

 

 

1. Rejestracja nowego konta na sklepie

 

 By utworzyć nowe konto na sklepie należy klinkąć na link "Zarejestruj się" znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Przekieruje nas on do następnej strony na której będziemy mogli udostępnić dane do naszego przyszłego konta.

 

 

Rejestracja nowego konta

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

 

2. Uzupełnianie danych adresowych

 

Należy uzupełnić dane adresowe które będą później wykorzystane przy realizacji zamówienia. Dane które podamy będziemy mogli zmienić w każdej chwili, osobno do każdego zamówienia które będzie składane. Zmiany będzie można dokonać przy składaniu zamówienia lub w panelu klienta który będzie udostępniony po zalogowaniu.

 

 

Uzupełnianie danych

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

3. Akceptacja regulaminu i zapis do newslettera.

 

Następnym i ostatnim krokiem rejestracji jest potwierdzenie zapoznania się z regulaminem sklepu i akceptacja jego warunków. Opcionalnie można wyrazić zgodę na zapis do naszej listy mailingowej. Klienci newslettera będą otrzymywali informację o nowościach, promocjach i wyprzedażach. 



Akceptacja regulaminu i dołączenie do newslettera

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

W następnym kroku, po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymamy powiadomienie z informacją o dalszych krokach.

 

 

4. Logowanie się do sklepu. 

 

Obok przycisku rejestracji znajduje się link "Zaloguj się" który po kliknięciu przekieruje nas na stronę logowania się. 

 

 

Zaloguj się na sklepie

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

 

5. Wpisz swoje dane.

 

W podanych ponizej polach należy uzupełnić dane które wpisuwaliśmy podczas rejestracji. Po poprawnym ich wypełnieniu i aktywacki konta będziemy mogli dostać się do naszego panelu klienta.

 

 

Uzupełnij dane logowania

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

 

6. Panel klienta

 

W panelu klienta mamy dostępne wszystkie poprzednie zamówienia które były składane na sklepie internetowym. Mamy podany ich numer, date zamówienia, kwotę, status i podgląd co było zamówione. W panelu mamy również możliwość poglądu danych i ich edycji, podglądu zamówień, usunięcia konta i wylogowania się.

 

 

Podgląd panelu klienta

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

 

7. Dodanie produktów do koszyka.

 

Po przejściu procesu rejestracji i logowania możemy dodać interesujące nas produkty do koszyka. Z pośród produktów możemy wyróżnić gotowe firanki, gotowe zasłony, firanki na metry, zasłony na metry, ręczniki, pościel, dekoracje stołu, pasmanterie i różnego rodzaju komplety. Każdy produkt ma stoją jednostkę i własny, indywidualny kod produktu.

 

 

Produkty w koszyku

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

W polach które występują pod każdym produktem możemy dodać notkę w stylu "Ten komplet tylko z 2 zdjęcia", "Proszę o uszycie z czerwoną lamówką", "Firanka według wytycznych z kalkulatora". Informacje tam zapisane będą przekazane osobie która będzie realizowała Państwa zamówienie i uwagi będą uwzględniane przy realizacji. Uwagi dotyczą poszczególnych produktów, opis ogólny do zamówienia znajduje się na kolejnej stronie po wstępnej akceptacji koszyka.

 

 

8. Wybranie wysyłki i sprawdzanie danych.

 

Zakładając konto pozostało nam wybrać interesujący nas sposób wysyłki i formę płatności. Gdy jednak nie zakładaliśmy konta w tym kroku trzeba będzie również wpisać dane na które ma być wysłane zamówienie.

 

 

Wybór dostawy w zamówieniu

Kliknij na obrazek żeby powiększyć

 

 

 

9. Uwagi do zamówienia.

 

W uwagach do zamówienia możemy zawrzeć ogólne informacje dotyczące samego zamówienia, np. "Zamówienie potrzebuje najpóźniej do 23.09.2015", "Firanka ma być na prezent, proszę dostarczyć do końca tygodnia w miarę ładnie zapakowaną", "Zamawiam po raz pierwszy proszę o wiadomość czy wszystko jest w poządku", "Proszę potwierdzić mailowo koszty i dokonam przelewu". Wszystkie te dane są czytane i przetwarzane przed wydaniem zamówienia do realizacji.

 

 

uwagi do zamówienia

Kliknij na obrazek żeby powiększyć



Po kliknięciu "Potwierdź zakup" zamówienie będzie do nas wysłane i otrzymacie Państwo na maila wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Termin oczekiwania na dostawę zależny jest od zawartości przesyłki.